Μια ξεχωριστή βραδιά πρόσφερε το συγκρότημα Encardia σε όσους είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν τη συναυλία τους που πραγματοποιήθηκε χθες βράδυ στον αύλειο χώρο του Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα στα πλαίσια του Φεστιβάλ της Αυλής που διοργανώνει η Αντιδημαρχία Πολιτισμού του Δήμου Καστοριάς.
Διάβασε Επίσης
Περισσότερα άρθρα:
Σχετικά Άρθρα
Φόρτωση σχετικών άρθρων...
Δημοσίευση σχολίου
0
Σχόλια
ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
If you like the content, you can support the blog
Αν σου αρέσει το περιεχόμενο, μπορείς να στηρίξεις το blog 💛
0 Σχόλια