Τυχαία προβολή

6/random/ticker-posts

Header Ads Widget

Επεξεργασία    

      Συναυλία των Encardia στο Φεστιβάλ της Αυλής του Δήμου Καστοριάς    

 
Μια ξεχωριστή βραδιά πρόσφερε το συγκρότημα Encardia σε όσους είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν τη συναυλία τους που πραγματοποιήθηκε χθες βράδυ στον αύλειο χώρο του Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα στα πλαίσια του Φεστιβάλ της Αυλής που διοργανώνει η Αντιδημαρχία Πολιτισμού του Δήμου Καστοριάς.



Διάβασε Επίσης

Περισσότερα άρθρα:

Υπογραφή

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια