Ευρισκόμενος στην Θεσσαλονίκη τον Γενάρη του 2018 για το μεγαλειώδες συλλαλητήριο μας για την Μακεδονία, κοντά στον Λευκό Πύργο έπαιζε αυτός ο μουσικός δρόμου.
Τον βρήκα εντυπωσιακό, αλλά και η αδιαφορία των περαστικών δεν μου ήταν αδιάφορη.
Διάβασε Επίσης
Περισσότερα άρθρα:
Σχετικά Άρθρα
Φόρτωση σχετικών άρθρων...
Δημοσίευση σχολίου
0
Σχόλια
ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
If you like the content, you can support the blog
Αν σου αρέσει το περιεχόμενο, μπορείς να στηρίξεις το blog 💛
0 Σχόλια