Τυχαία προβολή

6/random/ticker-posts

Header Ads Widget

Επεξεργασία    

      Φθινοπωρινή πολυχρωμία    

 
Νοέμβριος και πάλι, του 2008.

Είναι σαν να έχω κολλήσει με αυτόν τον μήνα, σαν να με έχει μαγέψει με την πολυχρωμία, και σχεδόν το έχω καθιερώσει να κάνω έναν περίπατο στον γύρω της λίμνη της Καστοριάς.
Ο μήνας αυτός σε μας, κανονικά και σχεδόν πάντα ήταν βροχερός και με ομίχλη, ειδικά η ομίχλη με την φθινοπωρινή πολυχρωμία με προκαλούσε πολύ για φωτογράφιση.
Δυστυχώς τα τελευταία πολλά χρόνια και σε μας, αυτός ο βαρύς φθινοπωρινός μήνας μας επισκέπτεται ξηρός χωρίς βροχές και την ανάλογη μαγευτική ατμόσφαιρα.

Θυμάμαι μήνες Νοεμβρίου με τα φύλα ακόμα πάνω στα πλατάνια και με αυτά τα έντονα φθινοπωρινά χρώματα, να έχει αρκετές φορές και χιόνια.

Φανταστείτε αυτές τις φωτογραφίες και με λίγα χιόνια σε κλαδιά και έδαφος.





































[left_sidebar]

Διάβασε Επίσης

Περισσότερα άρθρα:

Υπογραφή

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια