Τυχαία προβολή

6/random/ticker-posts

Header Ads Widget

Επεξεργασία    

      Οι Encardia στην Καστοριά στις "Γιορτές της Αυλής".    

 

Μια υπέροχη βραδιά πρόσφεραν οι Encardia σε όσους επέλεξαν να παρακολουθήσουν τη συναυλία τους που πραγματοποιήθηκε στις 19 Ιουλίου στον αύλειο χώρο του Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα στα πλαίσια του Φεστιβάλ της Αυλής που διοργανώνει η Αντιδημαρχία Πολιτισμού του Δήμου Καστοριάς. Οι φωτογραφίες που σας παρουσιάζω ξεπερνούν τις 60 και κάτω από αυτές μπορείτε να δείτε ένα βίντεο που τράβηξα προς το τέλος της συναυλίας όπου φαίνονται και κάποιοι πιο ενθουσιασμένοι να χορεύουν.































































[full_width]

Διάβασε Επίσης

Περισσότερα άρθρα:

Υπογραφή

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια